چشم انداز

رسیدن به جایگاه برترین شرکت ماشین سازی کشور در زمینه موضوعات فعالیت شرکت

رسیدن به جایگاه سه شرکت برتر به لحاظ حجم کار در زمینه ماشین سازی و موضع فعالیت شرکت

خط مشی

خط مشي شرکت ماشین سازی نیرو محرکه را بهبود مستمر كيفيت و ارتقاي كارايي فعاليت ها و کاهش اثرات و مخاطرات زیست محیطی ناشی از فعالیت های شرکت بیان می کنیم. تا کلیه مدیران و کارکنان شرکت ضمن آگاهی کامل از مفاد آن ، تعهد خود را نسبت به حفظ و اجرای خط مشی تداوم بخشند.

مديريت:

رسيدن به بالاترين سطح دانش حرفه اي در سطح مديريت كلان و مديران شركت ها، بر پايه استاندارد هاي جهاني

ايجاد بستر مناسب جهت به كارگيري ايده ها، خلاقيت و نوآوري و رشد تعالي سازماني

كارمندان و كاركنان:

توسعه دانش و شايستگي هاي كاركنان در سطوح فردي، گروهي و سازماني به منظور افزايش بهره وري منابع انساني ، ايجاد محيط كار ايمن، مناسب و رعايت عدالت در كليه اركان و توسعه سرمايه هاي انساني

تشريك مساعي و ايجاد بستري مناسب جهت بكارگيري ايده ها و حفظ خلاقيت ها

مشتريان:

درك برآورد سازي نيازها، خواسته ها، و الزامات مشتريان، ارائه بهترين خدمات با كمترين هزينه، مرغوب ترين محصولات وخدمات و عدم وابستگي سازمان به عوامل خارجي در جهت افزايش رضايت و خشنودي ايشان

جامعه:

رعايت كليه قوانين و مقررات سازماني مرتبط با كسب و كار سازمان

تبديل به سازماني پويا در جهت كسب اعتماد جامعه و افزايش توان و توسعه شركت در جهت رسيدن به بهترين جايگاه

اهداف ما:

الف) جذب مشتريان داخلي و خارجي و افزايش رضایت مشتریان ، کارکنان ، پیمانکاران/ تامین کنندگان و سایر طرفهای تجاری (ذینفعان)

ب ) توسعه ،تسهیل و ارتقاء سطح مسایل رفاهی درمیان کارکنان شرکت

پ ) افزایش کیفیت در ارائه خدمات،ارتقاء سطح بازدهی خدمات ومدیریت ریسکهای مرتبط در این حوزه

ت ) کاهش اثرات و مخاطرات زیست محیطی ناشی از فرآیندهای سازمان

ث ) ایجاد محیطی ایمن و بدون حادثه برای کارکنان و ذینفعان شرکت

ج) يشرو شدن شركت در سطح داخلي و منطقه اي و حرفه اي شدن در سطح جهاني

ح) ارتقاء فرهنگ سازماني با محور قرار دادن کيفيت از طريق استقرار نظام آموزشي مناسب

روش های دستیابی به اهداف فوق:

۱-توجه ویژه به منابع انسانی به عنوان سرمایه اصلی شرکت ، بهره گیری از مشارکت پرسنل جهت بهبود مستمر و اثر بخشی نظام مدیریت یکپارچه

۲-بکارگیری دانش و تکنولوژی پیشرفته و رعایت و اجرای کامل مقررات حاکم بر شرکت.

۳-توجه ویژه به دیدگاه مشتریان و ذینفعان و لحاظ کردن آن در ارائه خدمات.

۴-بهبود مستمر کلیه فرآیندها و فعالیتهای جاری شرکت.

۵-اجرای صحیح و نظام مند برنامه ها و طرح های شرکت براساس نقشه راه آن( تدوین برنامه های راهبردی و حرکت در راستای برنامه های مدون).

۶-کنترل و نظارت فرآیندها و فعالیتهای اجرا شده و ارزیابی اثر بخشی نظام یکپارچه مدیریت کیفیت جهت بهبود مداوم آنان.

۷- بروز رسانی استراتژی های سازمان بادر نظر گرفتن نقاط قوت ، بهبود ، فرصت و تهدید های سازمان

۸- مدیریت اقتصادی مبتنی بر کارآمدی منابع و امکانات

۹- اهتمام جدی به تقویت تعاملات و توسعه ارتباطات جهت جذب مشتریان و افزایش رضایت مشتری با بهبود رفتار های مشتری مداری ، رعایت حقوق مشتریان ، کاهش هزیینه های خدمات  از طریق ارتقای بهره وری منابع