کیفیت شرط اعتماد و اعتماد دلیل ماندگاری ماست.
چشم انداز
رسیدن به جایگاه برترین شرکت ماشین سازی کشور در زمینه موضوعات فعالیت شرکت
رسیدن به جایگاه سه شرکت برتر به لحاظ حجم کار در زمینه ماشین سازی و موضع فعالیت شرکت
خط مشی
خط مشي شرکت ماشین سازی نیرو محرکه را بهبود مستمر كيفيت و ارتقاي كارايي فعاليت ها و کاهش اثرات و مخاطرات زیست محیطی ناشی از فعالیت های شرکت بیان می کنیم. تا کلیه مدیران و کارکنان شرکت ضمن آگاهی کامل از مفاد آن ، تعهد خود را نسبت به حفظ و اجرای خط مشی تداوم بخشند.
مديريت:
رسيدن به بالاترين سطح دانش حرفه اي در سطح مديريت كلان و مديران شركت ها، بر پايه استاندارد هاي جهاني
ايجاد بستر مناسب جهت به كارگيري ايده ها، خلاقيت و نوآوري و رشد تعالي سازماني
كارمندان و كاركنان:
توسعه دانش و شايستگي هاي كاركنان در سطوح فردي، گروهي و سازماني به منظور افزايش بهره وري منابع انساني ، ايجاد محيط كار ايمن، مناسب و رعايت عدالت در كليه اركان و توسعه سرمايه هاي انساني
تشريك مساعي و ايجاد بستري مناسب جهت بكارگيري ايده ها و حفظ خلاقيت ها
مشتريان:
درك برآورد سازي نيازها، خواسته ها، و الزامات مشتريان، ارائه بهترين خدمات با كمترين هزينه، مرغوب ترين محصولات وخدمات و عدم وابستگي سازمان به عوامل خارجي در جهت افزايش رضايت و خشنودي ايشان
جامعه:
رعايت كليه قوانين و مقررات سازماني مرتبط با كسب و كار سازمان
تبديل به سازماني پويا در جهت كسب اعتماد جامعه و افزايش توان و توسعه شركت در جهت رسيدن به بهترين جايگاه
اهداف ما:
الف) جذب مشتريان داخلي و خارجي و افزايش رضایت مشتریان ، کارکنان ، پیمانکاران/ تامین کنندگان و سایر طرفهای تجاری (ذینفعان)
ب ) توسعه ،تسهیل و ارتقاء سطح مسایل رفاهی درمیان کارکنان شرکت
پ ) افزایش کیفیت در ارائه خدمات،ارتقاء سطح بازدهی خدمات ومدیریت ریسکهای مرتبط در این حوزه
ت ) کاهش اثرات و مخاطرات زیست محیطی ناشی از فرآیندهای سازمان
ث ) ایجاد محیطی ایمن و بدون حادثه برای کارکنان و ذینفعان شرکت
ج) يشرو شدن شركت در سطح داخلي و منطقه اي و حرفه اي شدن در سطح جهاني
ح) ارتقاء فرهنگ سازماني با محور قرار دادن کيفيت از طريق استقرار نظام آموزشي مناسب
روش های دستیابی به اهداف فوق:
۱-توجه ویژه به منابع انسانی به عنوان سرمایه اصلی شرکت ، بهره گیری از مشارکت پرسنل جهت بهبود مستمر و اثر بخشی نظام مدیریت یکپارچه
۲-بکارگیری دانش و تکنولوژی پیشرفته و رعایت و اجرای کامل مقررات حاکم بر شرکت.
۳-توجه ویژه به دیدگاه مشتریان و ذینفعان و لحاظ کردن آن در ارائه خدمات.
۴-بهبود مستمر کلیه فرآیندها و فعالیتهای جاری شرکت.
۵-اجرای صحیح و نظام مند برنامه ها و طرح های شرکت براساس نقشه راه آن( تدوین برنامه های راهبردی و حرکت در راستای برنامه های مدون).
۶-کنترل و نظارت فرآیندها و فعالیتهای اجرا شده و ارزیابی اثر بخشی نظام یکپارچه مدیریت کیفیت جهت بهبود مداوم آنان.
۷- بروز رسانی استراتژی های سازمان بادر نظر گرفتن نقاط قوت ، بهبود ، فرصت و تهدید های سازمان
۸- مدیریت اقتصادی مبتنی بر کارآمدی منابع و امکانات
۹- اهتمام جدی به تقویت تعاملات و توسعه ارتباطات جهت جذب مشتریان و افزایش رضایت مشتری با بهبود رفتار های مشتری مداری ، رعایت حقوق مشتریان ، کاهش هزیینه های خدمات از طریق ارتقای بهره وری منابع